15 lutego 2012

długa nieobecnośc i .. stempelek:)

Witam Was wszystkich "tu-zaglądających".
Bardzo długo mnie tu nie było, powodów kilka, jednak dwa najważniejsze to mój powrót do pracy i ogarnięcie rzeczywistości na nowo oraz - niestety !!! - choroby, które dały o sobie znać w bardzo zmasowanym ataku.
Już jest lepiej, mam nadzieję, że po długim leczeniu wreszcie u naszej Hani będzie jakaś poprawa. Nie jest to niestety koniec leczenia, potrwa ok 2-3 miesięcy i już wiem, że będę tu trochę rzadziej zaglądać.

Udało mi się trochę rzeczy zrobić, niestety czasu na fotografowanie bądź też pisanie - było jak na lekarstwo.
Postaram się w tym  i następnym tygodniu trochę nadrobić - zobaczymy czy się uda :)

A na dobry początek - dzielę się stempelkiem, który można wykorzystać na kartkach czy innych pracach...z okazji zbliżającego się Dnia Kobiet:)




Zapraszam, częstujcie się do woli, proszę jedynie o podanie źródła- dziękuję:)
Stempelek jet autorstwa mojej wspaniałej Siostry (buziak!!!)

Pozdrawiam serdecznie, jeszcze znad stosu chusteczkowo-syropowo-tabletkowego:)

2 komentarze: