13 marca 2012

urodzinowy exploding box

Tak jak już wcześniej wspominałam- pudełeczek powstało kilka na różne okazje i teraz czekają na ozdobienie, każde na swoją kolej :)

Dziś pokazuję pudełeczko, które poleciało już na 18-te urodziny Magdy.
Niestety, bardzo zależało mi na czasie i zdjęcia zrobiłam jeszcze przed wklejeniem życzeń oraz bez etykietki na wieczku...


Pudełeczko ma wymiary  10 cm x 10 cm, wycięłam je z kremowego papieru i ozdobiłam cudownymi papierami z Lemonade Elegance 5 (zielony) oraz z Galerii Papieru Cudowne Lata 01.


Pudełeczko po otwarciu kryje w sobie drobne dodatki w postaci serwetek z wykrojnika, kwiatuszków i listków oraz drugiego pudełeczka, w którym ukryte będą słodkości plus odpowiedni banknot :)



Dziękuję za wszystkie komentarze oraz odwiedziny.

1 komentarz: